گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی حل  مشکل افسردگی دانش آموزم در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی

گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی حل  مشکل افسردگی دانش آموزم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۱۸ صفحه  تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی قرار داد. گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی را به همه شکل تأیید می کند.

سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی    را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده حل  مشکل افسردگی دانش آموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

انتخاب راه حل موقتی

  1. تشکیل جلسه ی پرسش و پاسخ در مورد معیارها و ارزش های یک دانش آموز موفق در همه ی ابعاد زندگی شخصی و تحصیلی و غیره در کلاس درس به وسیله ی همه ی دانش آموزان
  2. استفاده از تجربیات همکاران و سایر کارکنان مدرسه
  3. برقراری ارتباط با دانش آموز مورد نظر از طریق مصاحبه، دادن مسئولیت های ویژه و وارد کردن اودر فعالیت های گروهی و …

۴.معرفی دانش آموز به واحد مشاوره اداره و پی گیری نتایج به دست آمده

  1. واگذاری فعالیت های ویژه به او مثلاً از او بخواهیم به طور غیرمستقیم در مورد موضوعی که با مشکل او ارتباط دارد تحقیق کنید.
  2. معرفی چند دانش آموز موفق که مانند او پدرانشان را از دست داده اند

۷.اعطای کمک به او به عنوان تشویق، نه به عنوان ضعف مالی

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

۱.هر جلسه چند دقیقه از وقت کلاس را به طرح پرسش و پاسخ هایی در مورد معیارهای یک دانش آموز موفق اختصاص دادم و ویژگی ها را لیست می کردیم و از همه می خواستیم چیزهایی را که تا کنون خود بچه ها جواب داده اند را در دفترچه ای یادداشت کرده و آنها را مرتب کرده اند بخوانند که به طور مستقیم بیان می کردیم که نداشتن پدر چیزی را از ارزش های انسان نمی کاهد.

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

۲.در فضای آموزشی که ما قرار داریم متأسفانه مدیر آموزشگاه تا حدودی با دانش آموزان رفتار تندی دارد و نظر مساعدی جهت همکاری با من نداشت و اخطار می کرد که دارم دردسر درست می کنم.

اما مشاور مدرسه همکاری بسیار زیادی داشتند و معتقد بود نباید بین فاطمه و سایر دانش آموزان تفاوت ویژه ای قائل شویم چون وضع بدتر می شود و اگر احساس کند که با سایرین متفاوت است تفاوت در رفتار را ترحم تلقی می کند و بسیار غمگین خواهد شد که این نظر بسیار مفید بود و کمک شایانی به من کرد تا در رفتارم هیچ گونه تفاوتی قائل نشوم.

 

  • ارتباط سنگ بنای جامعه انسانی است که بدون آن فرهنگ هرگز به وجود نمی آمد. ارتباط عبارت است از فن انتقال اطلاعات، افکار و رفتارهای انسانی از یک شخص به شخص دیگر به طور کلی هر فرد برای ایجاد ارتباط با دیگران و انتقال پیام های خود به آنها برنامه ریزی می کند در این رهگذر از وسایل مختلف بهره جوید.[۵]

ارتباط با دانش آموز مورد نظر را از طریق صحبت کردن به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام دادم. در حالت اول مصاحبه با او به صورت محرمانه و محتاطانه انجام دادم و صحبت بیشتر در مورد مشکلات درسی و اخلاقی بود. اما غیرمستقیم در هنگام ساعات پایانی کلاس درس یا زمان های باقیمانده بعد از امتحان گرفتن در مورد مشکلاتی که خانواده ها با آن درگیر هستند می کردم از جمله در مورد اعتیاد، از دست دادن یکی از والدین، جدایی از خانواده و بررسی حکمت ها و براهین چنین مشکلاتی سعی می کردم پاسخ سؤال ها با همراهی خود دانش آموزان باشد و با استناد به احادیث و آیات قرآن کریم ارائه شد. و بچه ها با فوق العاده استقبال کردند. فاطمه را نیز زیر نظر داشتم بعد از چند جلسه او هم در بحث ها شرکت می کرد. واقعاً خوشحال شدم. بعد از ابلاغ بخشنامه اجرای نماز جماعت در مدرسه جرقه ای در ذهنم زده شد و از مربی پرورشی مدرسه کمک خواستم و او موافقت کرد و مسئولیت برگزاری نماز جماعت را به فاطمه واگذار کردیم وچند دانش آموز دیگر را برای کمک در انجام این کار به فاطمه انتخاب کردیم و از فاطمه و دیگر بچه ها خواستیم تا دفترچه ای را تهیه کنند و سؤالاتی که بچه ها در رابطه با نماز و خواندن صحیح نماز دارند را در آن بنویسند. با این کار چند هدف داشتم. فاطمه با دیگر بچه ها همکاری کند، روابط دوستانه در زمان انجام فعالیت در بین بچه ها بیشتر می شود، حس مسئولیت را در او زنده کنم و در آخر شرط گذاشتم که هر کدام در انجام کارهایشان بیشتر تلاش کنند جایزه خوبی دریافت خواهند کرد. بعد از دو ماه با پی گیری های مربی پرورشی رابطه ی دوستانه فاطمه با بچه هایی که با هم کار برگزاری نماز جماعت را انجام می دادند بسیار خوب شده بود و او موفق شده بود وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهد. در مراسم صبحگاهی مورد تشویق قرار گرفت و جایزه نفیسی به او اهدا شد. زمانی که خنده را بر لبان او مشاهده کردم از اینکه یک معلم هستم بسیار خرسند شدم.

 

فاطمه را به واحد مشاوره اداره معرفی کردم و از طریق مشاور مدرسه پی گیر جلسات مشاوره ای او بودم که شکر خدا با همکاری مشاوره اداره و معرفی او به پزشکی حاذق و تجویز داروهای مناسب جهت رفع افسردگی و جلسات رفتار درمانی وضعیت او رو به بهبود بود و هر بار مراجعه به پزشک داروهای مصرفی کمتر و کمتر می شد.

  • هر انسانی با تأمل در آیات و نشانه های الهی در می یابد آفرینش دارای هدفی است و او نیز به سمت هدفی نیکو در حرکت است.

سختی ها، موانع و محدودیت های زندگی نیز همگی آزمایشات الهی هستند و ما در صورت غلبه بر این موانع به سمت سعادت و خوشبختی که همان هدف مقدس است نزدیک می شویم. موانع و سختی های زندگی باعث می شوند که انسان خدای خود را بهتر بشناسد و در فطرتش به او اقرار و اعتراف نماید.[۶]

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

+ 11 = 15