گزارش تخصصی دبیران ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی دبیران ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی

گزارش تخصصی دبیران ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی گزارش تخصصی دبیران ریاضی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی گزارش تخصصی دبیران ریاضی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان گزارش تخصصی دبیران ریاضی قرار داد. گزارش تخصصی دبیران ریاضی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی را به همه شکل تأیید می کند.

سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیران ریاضی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیران ریاضی    را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیران ریاضی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس در دانش اموزان تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

یافته های علمی

 تعریف کمرویی

کمرویی یک توجه غیرعادی و مضطربانه به خویشتن دریک موقعیت اجتماعی است که در نتیجه آن فرد دچار نوعی تنش روانی- عضلانی شده، شرایط عاطفی و شناختی اش متأثر می گردد و زمینه بروزرفتارهای خام و نسنجیده و واکنش های نامناسب در وی فراهم می شود. به عبارت دیگر پدیده کمرویی به یک مشکل روانی- اجتماعی و آزاردهنده شخصی مربوط می شود که همواره به صورت یک ناتوانی یا معلولیت اجتماعی ظاهر می گردد به کلام ساده یعنی خود توجهی فوق العاده و ترس از مواجه شدن با دیگران. ( افروز،‌۱۳۷۹روانشناسی کمرویی و روش های درمان- نشر فرهنگ اسلامی)

کمرویی را می توان به عنوان یک احساس ناراحتی یا بازداریدر موقعیت های میان شخصی یا اجتماعی که فرد را از پیگیری اهداف تحصیلی و اجتماعی اش بازمی دارد تعریف کرد. کمرویی به خود کانونی مفرط،‌ نگرانی و اشتغال ذهنی مکرر همراه با افکار و احساسات مربوط به واکنش های فیزیکی،‌ شدت یافتن ضربان قلب و… منجر می گردد. ( واناجا،‌ اسنهالاتا و دیگومارتی؛‌ترجمه نادر باقری،‌۱۳۸۵).

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیران ریاضی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

کمرویی، خود توجهی بیش از حد وترس از مواجه شدن با دیگران است بطوری که روبه روشدن با افرادجدیدی را که فرد در زندگی روزمره به آنها نیاز دارد را مشکل می سازد. (اکبری،‌ مشکلات نوجوانی و جوانی، انتشارات معبود، ۱۳۷۴).

علل کمرویی

در هیچ یک از یافته های موجود در منابع،‌ در رابطه با علل کمرویی به قدرکافی دلایل موجه بودن آنها نشان داده نشده است با وجود این متخصصان،‌عوامل اجتماعی کمرویی را شناسایی کرده اند که عبارتند از: آمادگی ژنتیکی فرد کمرو،‌ پایین بودن میزان دلبستگی که تضمین کننده رابطه میان والد و کودک است. نقص و کاستی در یادگیری مهارتهای اجتماعی ( آسندروف ،‌ ۱۹۹۳؛‌ سانسون،‌پدلام،‌ کال پریور،‌ اوبرکلاید‌۱۹۹۶؛‌ به نقل ازواناجا،‌ اسنهالاتا و دیگومارتی؛‌ ترجمه باقری،‌ ۱۳۸۵)، تخریب،‌ نا ارزنده سازی،‌تمسخر و انتقاد و عیب جویی فراوان از کودک توسط والدین‌ و افراد دیگر. (واناجا، اسنهالاتا و دیگو مارتی؛‌ ترجمه باقری‌ ۱۳۸۵).

کمرویی اساسا در نتیجه روابط نادرست بین فردی و سازی نایافتگی اجتماعی در مراحل اولیه رشد در خانه ومدرسه پایدار می گردد برخی از روانشناسان نظیر کتل ( ۱۹۸۳) براین عقیده اند که بعضی افراد با زمینه سندرم کمرویی متولد می شوند اما باید توجه داشت که بحث سندرم کمروییو استعداد بیشتر بعضی از کودکان درابتلا به کمرویی به معنای ارثی بودن کمرویی نیست. بدیهی است کودکام کمرو متعلق به والدینی هستند که خودشان کمرویی دارند. (افروز،‌ روانشناسی کمرویی و روش های درمان- نشر فرهنگ اسلامی۱۳۷۹).

کمرویی ممکن است نتیجه شرایط اجتماعی جدید (نقل مکان از یک جابه جایی دیگر)، غیرقابل پیش بینی بودن (قرارگرفتن در موقعیت های فوق العاده غیرقابل پیش بینی که از نظرکودکان کمرو فوق العاده تهدید کننده است) عناصر ارزیابی کننده وتهدید کننده (فرد کمرو همیشه درحال ارزیابی خود است واحساس می کند نکه دیگران مدام درباره او قضاوت و از او انتقاد می کنند) بوجود آید.

کمرویی ناشی از ترس که عموما از سال اول زندگی نوزاد مشاهده می شود مطالعات انجام شده روی نوزادان حاکی از این است که در اواسط سال اول زندگی کمرویی به عنوان یک پدیده همگانی در همه نوزادان ونسبت به غریبه ها و افراد آشنایی که تغییر لباس و یا آرایش داده اند دیده می شود در حقیقت کودک خردسال از این رو کمروست که مردم برایش نا آشنا هستند. محیط خانواده و تجارب اولیه کودک بخصوص در سنین پیش دبستانی و سال های آغازین مدرسه اصلی ترین نقش را درشکل گیری شخصیت کودک دارد. دراین دوران الگوهای رفتاری بزرگسال،‌ برنامه های تلویزیونی،‌ نحوه میزان ارتباطات عاطفی،‌ کلامی و اجتماعی خردسالان با والدین بزرگسالان خانواده بیشترین تأثیر را در رشد مطلوب اجتماعی و پایدارآیی اضطراب وکمرویی کودکان می تواند داشته باشد.

همچنین کمرویی در میان فرزندان اول خانواده و تک فرزندها بیش از سایر فرزندان خانواده دیده می شود چرا که والدین انتظارات وتوقعات متنوعی از تنها فرزند و یا فرزند اول خود دارند و به دلیل همین توقعات فوق العاده واعمال فشارهای روانی از طرف والدین و احساس ناتوانی این قبیل فرزندان در تحقق بخشیدن به خواسته های والدین به تدریج موجب احساس بی کفایتی می شود و خودپنداری بسیار ضعف پیدا می کنند زمینه اضطراب فراگیر و کمرویی در شخصیت ایشان نمایان می شود. مدرسه نیز به عنوان اولین جایگاه رسمی تجربه اجتماعی کودکان می تواند نقش تعیین کننده ای در تقویت کمرویی یا پرورش مهارت های اجتماعی آنان ایفا کند.علاوه بر خانه و مدرسه عواملی همچون محرومیت ها وآسیب های اجتماعی،‌ناسازگاریهای شغلی،‌ سلطه وفشار های گروهی،‌مقایسه ها وبرتری طلبی های قومی و نژادی، تقویت شخصیت انفعالی، پرخاشگری هاوقدرتمندی ها،‌کنترل شدید جتماعی،‌بی احترامی به حقوق و آزادی های شروع فردی و… از دیگر عوامل زمینه ساز کمرویی و رفتارهای گوشه گیرانه می تواند باشد. (افروز،‌ روانشناسی کمرویی و روش های درمان-نشر فرهنگ اسلامی۱۳۷۹).

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیران ریاضی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

11 + = 20