نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی

نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۳ صفحه تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی قرار داد. نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی را به همه شکل تأیید می کند.

سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی    را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده پیدا کردن انگیزه تلاش در کلاس ریاضی به همراه دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

راه حل های پیشنهادی

به نظر هایت(راد، ۱۳۸۵): رفتار دانش آموزان در محیط آموزشی تحـت تاثیر نگرش آنـان به محیط ، محتوای مطالب دروس مختلف از همان بدو ورود به مدرسه، ایجاد انگیزه می کند.

البته بررسی «عوامل بازدارنده یادگیری» به طور جامع خود مجـالی دیگر را می طلبـد که از حوصله این پژوهـش خارج است؛ و به قول سعـدی «در خـانه اگرکس است یک حـرف بس است»

وقتی به عنوان یک والد در برخورد با وضع درسی فرزندانمان اولین سوال « نمره ریاضی شما چند شده ؟» یا در کارنامه چشممان فقط به دنبال « نمره ریاضی»است؛ طبیعی است ریاضیـات و کسب نمره موفق در آن غولی می شـود که بعضا بهتر است نا دیده گرفتـه شود تا با آن دست و پنجه ای نرم کنیم !؟همچنین برداشت غلطی که از«هوش ریاضی[۱]» و«قدرت محاسبه»[۲] (بخصوص محاسبات ذهنی بـا اعـداد بزرگ و تعـداد زیاد) در جـامعه وجـود دارد و در قضـاوت های عامیـانه که  بـاعث استیضـاح و تمسخر افـراد، و در نهـایت دلخـوری و دلسردی آنان می شود. ( عوام معمولا در تاییـد عملکرد خود و برای صحـه گذاردن به آن بلافاصله به داستان انیشتین و عـدم توانائی محاسبه مالی وی اشـاره می کنند و می گوینـد:« با این سـواد ریاضی، خوبه انیشتین نشـدی!».حـال آنکه هوش ریاضی یعنی قدرت درک و توانائی حل مساله، و در نهایت تحلیل و تعمیم آن .

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

حال در چنین اوضاعی وظیفه « مـا » چیست ؟به گفته دکتر شعاری نژاد (۱۳۸۳،ص ۱۶۵) « برای معلم دو وظیفه کلی و عمـومی تعیین شـده است: آموزش در کلاس و راهنمائی» . درسـت است که ما نمی توانیم خیلی از دردهای جامعه را درمان کنیم؛ یا در برخی موارد بضاعت ما توانائی آن را ندارد که روند رو به زایش آن را کنـد کنیم! اما حداقل می توانیم با بهره گیری مثبت از آنچه داریم التیـامی باشیـم برای این درد کهنه . در این راستـا شاید منطقی ترین راه ارتبـاط مستمر با اولیاء دانش آموزان و درگیر کردن مستقیم آنان با مشکل فرزندانشان باشد.

از طرفی می دانیـم ،دانش آموزان از نظـر توانائی های ذهنی، با یکدیگر تفاوت دارند. ارائه ی برنامه درسی یکسـان به طور همزمـان در کلاس ها  تاکنون ناموفق بوده است و خود می تواند یکی از دلایل دلزدگی دانش آموزانی با توانـائی ادراکی بالا یا سر درگمی دانش آموزان کم توان شود. لذا بنـا بر نظـر رئیس دانـا (۱۳۹۵،ص ۱۵) بهتـر است در تهیـه و طراحـی طـرح درس بـه تفـاوتهای فـردی دانش آموزان توجه بیشتری شود.

مارتیـن راسمـن(اشتری ،مهر۹۵،ص۲۳) معتقد است، توانـائی های زیادی در دانش آموزان وجـود دارند. معلـم فقـط بـاید انگیـزه های مثبتـی در آن ها به وجـود بیـاورد تا به جـای اینـکه بگویند:« ما نمی توانـیم» بگویند: «چرا نتوانیـم» و به جـای این که بگوینـد:«من هرگـز دست به چنیـن کاری نخواهم زد» بگویند: « بگذار شانس خود را امتحان کنم.» و این پیغام آخـر را معـلم باید مرتبا تکرار کند و به دانش آموزان یاد آوری کند:«بیائید شانس خود را امتحان کنید.»

امیـل شارتیه(راصـد،مهـر ۹۵ ،ص۴۰) نیـز با صراحـت اعلام داشتـه: « هنـر معـلم گرسنـه کردن فکر کودک است؛ تا او با احسـاس گرسنگی، خـود شخصـا برای سیـر کردن ذهن، به کوشش بپردازد» در اینجاست که معلم با ایجاد فضائی سالم و عاطفی می تواند بر تعمق تفکر دانش آموز اثر بگـذارد و او را به غـور و  بررسـی و کنـدوکـاو ذهنی و بالا خره ارائـه ی پاسخ درسـت بکشـاند؛ یـا برعکس با ایجاد تنش و اضطراب، امکان هر گونه فکر و تحلیل و یادآوری را از او سلب کند.

دستیـابی به همه آنچـه گفته شد مستلزم « ایجاد محیط منـاسب یادگیری» است و محیطی سـالم و منـاسب تلقی می شود که « مقررات » به طـور واقعی بر آن حاکم باشد. مقررات باید کاملا صریح و مشخص باشـد؛ به طوری که دانش آموزان  بداننـد، چه چیـزی در کلاس قابل قبـول و چه رفتاری منع شده است. اجرای مقررات تاثیر موجی دارد . وقتی شـاگردان می بینند ما خود به آنچه می گوئیم معتقدیم و حاظر به تَخَتی از آن نیستیم یا در مقـابل تخلفات هر یک از دانش آموزان به طور قاطع عکس العمل نشان می دهیم،کمتر کاری می کنندکه آرامش محیطی خود را بر هم زنند. بهترین راه جلوگیری از بی انضباطی و رفتارهای نادرست دانش آموزان، اعمال شیوه های پیشگیرانه است.

در یک جمع بندی کلی می توان راه حل های پیشنهادی را به صورت زیر عنوان نمود:

  1. تدوین منشور آرامش.
  2. ارتباط با خانواده ها به صورت جمعی و فردی
  3. ارائه طرح درس با توجه به تفاوتهای فردی و تقویت روح پرسشگری.
  4. اعمال شیوه های تدریسی در جهت رسیدن به خود باوری
  5. مشارکت وکار گروهی
  6. درک رابطه میزان تلاش با کسب موفقیت

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی را از این بخش خریداری نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

71 + = 80