گزارش تخصصی دبیر عربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
گزارش تخصصی دبیر عربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی
گزارش تخصصی دبیر عربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی گزارش تخصصی دبیر عربی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی گزارش تخصصی دبیر عربی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.
یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان گزارش تخصصی دبیر عربی قرار داد. گزارش تخصصی دبیر عربی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل گزارش تخصصی دبیر عربی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی دبیر عربی را به همه شکل تأیید می کند.
سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیر عربی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیر عربی را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیر عربی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه (دوره اول) به درس قرآن تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش
همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی دبیر عربی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل گزارش تخصصی دبیر عربی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیر عربی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی دبیر عربی قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.
تجزیه و تحلیل اطلاعات گرد آوری شده
هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی دبیر عربی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.
پس از مشاهده رفتار دانشآموزان در کلاس و مصاحبه با آنان و حتی اولیای مربوطه و هم چنین تبادل نظر با مدیر، معاونین دانشآموزان کلاس و بررسی مطالب پرسش نامه های جمعآوری شده و تجزیه و تحلیل و تفسیرآن ها ، عوامل مؤثر (factors Effective) در ایجاد مسأله ، شناسایی (Recognition)گردیدکه به شرح زیر می باشد:
خشک و بی روح بودن کلاس قرآن دانشآموزان ؛ · سنتی بودن روش آموزش قرآن به دانشآموزان در گذشته؛ · ؛ · عدم تشویق دانشآموزان حافظ قرآن در سال گذشته؛ · شرکت ندادن دانشآموزان در اجرای مراسم ها و مناسبت های دینی و مذهبی آموزشگاه ؛ · عدم توجه و بی اهمیتی اولیای دانشآموزان به درس قرآن. با توجه به شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد مسأله ، در پی آن بودم تا با استفاده از روش های گوناگون ، ضمن برطرف کردن عوامل ایجاد کننده مسأله ، در جهت افزایش میزان علاقه مندی دانشآموزان یاد شده به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن نیز گام های بلند و مؤثری بردارم.
راه های پیشنهادی
پس از گرد آوری اطلاعات لازم از طریق مطالعه ی کتاب های گوناگون و هم چنین داده های جمع آوری شده از پرسش نامه ها ، پرونده تحصیلی دانشآموزان کلاس ، مشاهدات خود و علاوه بر آن بحث و گفتگو و تبادل نظر با مدیر، معاونین ، همکاران و مربی پیش مدرسهی سال گذشته دانشآموزان و حتی دیگر مربیان مراکز قرآنی در قالب مصاحبه ، به ارایه موارد یاد شده پرداختم که شامل راه حل های پیشنهادی( Suggested Solutions ) زیر می باشد :
- تغییر مکان کلاس درس قرآن در ساعت درسی مربوطه به توصیهی یکی از همکاران برای ایجاد تنوع و جذاب کردن کلاس درس قرآن و حفظ تزئینات آن و پوسترهای نصب شده با اجازه مدیر محترم مرتّب شده و اختصاص به زنگ قرآن داده شود.
- استفاده از سیستم رایانه و ویدئو پروژکشن در آموزش درس قرآن به پیشنهاد یکی از همکاران ، برای افزایش یادگیری و آموزش بهترقرآن ، میتوان در هنگام تدریس از وسایل یاد شده استفاده نمود.
- برگزاری مراسم جشن قرآن به پیشنهاد اولیای گرامی ، کتابهای قرآن درسی کادو شده ، هدایایی تهیه شود و در روز برگزاری جشن قرآن ، این هدایا به همراه کتاب قرآن درسی به دانشآموزان اهدا گردد.
- برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن همراه با معنی آن و اهدا جایزه ی ویژه به حافظان و قاریان قرآن به توصیه یکی از همکاران برگزاری مسابقات قرآنی هم باعث ایجاد رقابت صحیح در بین دانشآموزان میگردد و هم انگیزه ی آنان را برای یادگیری بهتر قرآن افزایش می دهد.
- قرائت سوره های کوتاه و بخشی از آیه الکرسی توسط دانشآموزان همه روزه در شروع ساعت اولیه کلاس به توصیه برخی از همکاران محترم ، خواندن سورهها و آیه الکرسی در ابتدای هر روز به مدت ۱۰ دقیقه ، هم باعث یادگیری و حفظ سوره میشود هم موجب متبرّک شدن کلاس در آن روز به آیات نورانی قرآن میشود که بهتر است ، آموزگار مورد دوم را برای دانشآموزان توضیح دهد تا آنان نیز با اعتقادات دینی و مذهبی آشنا شوند.
- قرائت قرآن توسط دانشآموزان به صورت گروهی در مراسم ها و مناسبت های گوناگون آموزشگاه به توصیه یکی از اولیا ، همخوانی قرآن توسط دانشآموزان باعث زیباشدن صوت آنان شده ، شرکت در مراسم ها و مناسبت های مختلف آموزشگاه نیز موجب افزایش اعتماد به نفس فراگیران میگردد.
- خواندن کتاب داستان های قرآنی برای دانشآموزان توسط آموزگار یا یکی از خود فراگیران به پیشنهاد چند تن از همکاران ، در خواندن داستانهای قرآنی باید توجه داشت ، داستانهایی خوانده شود که با روحیات کودکان و میزان درک آنان مطابقت داشته ، از خواندن و بیان داستانهایی که درک آن برای کودکان مشکل می باشد ویا از میان داستانهایی که در مورد عذاب الهی بوده و موجب خدشهدار شدن روحیّات لطیف آنان میگردد ، خودداری شود.
- دیدار و آشنایی دانشآموزان با قاریان قرآن به توصیه یکی از مربیان قرآن ، دیدار با قاریان قرآن میتواند انگیزهای برای افزایش علاقهمندی دانشآموزان به درس قرآن ، باشد.
- اجرای نمایش بر اساس داستان های قرآنی توسط دانشآموزان به نظر یکی از همکاران اجرای نمایش توسط دانشآموزان ، با داشتن یک راوی و چند بازیگر، علاوه بر علاقهمندی آنها به داستانهای قرآنی ، باعث فرا گرفتن نکات اخلاقی و پیامهای قرآنی فراوانی میشود.
- تهیه و ارایه کتاب های داستان قرآنی به دانشآموزان به پیشنهاد اولیا ، چند کتاب داستان قرآنی تهیه شده و در اختیار دانشآموزان قرار گیرد.
- نصب پوستر های زیبا از عبارت ها و سوره های قرآنی در کلاس قرآن یکی از راههای انتقال اطلاعات از حافظهی کوتاه مدت به حافظهی دراز مدّت تکرار مطالب آموختهشدهاست. (سیف ، ۱۳۷۶ : ۳۶)
- اجرای بازی با کلمات و عبارت های قرآنی برای دانشآموزان کلاس به توصیه یکی از همکاران ، از آنجایی که یادگیری همراه با بازی بهتر صورت میگیرد ،
با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل گزارش تخصصی دبیر عربی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیر عربی را از این بخش خریداری نمایید.
توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴
با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی دبیر عربی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی دبیر عربی را از لینک زیر دانلود نمایید.