نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی

نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۱ صفحه تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی قرار داد. نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی را به همه شکل تأیید می کند.

سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات زیست شناسی تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

راه حل جدید :

همان طور که اشاره شد برای برطرف کردن مشکل از جدول کلمات متقاطع استفاده کردیم که با اجرای آن به شکل امتحان ، دانش آموزان را مجبور به تکرار و تمرین نموده و حافظه ی آنها را به کار بگیریم چون     « حافظه مانند عضله است ، هر چه بیشتر از آن استفاده کنید ، قوی تر می شود و هر چه از آن غفلت کنید  ضعیف تر می شود »

تفاوتی که این امتحان با امتحانات متداول داشت ، تازگی وجنبه ی تفریحی وسرگرمی آن بود ، بدین گونه   مهم ترین اشکال امتحانات سنتی در این طرح کاهش یافت .

برای تهیه ی جدول ها کار بسیار سختی در پیش داشتیم . طراحی جدول کلمات خود به تنهایی امری مشکل است . از سوی دیگر منطبق کردن آنها بر ملاک های یک آزمون خوب ، سختی کار را دوچندان    می کرد .

* ویژگی های یک آزمون خوب از دیدگاه شوئر :

  1. روایی : اولین ویژگی یک آزمون خوب روایی آن است . بدین معنا که آزمون باید چیزی را اندازه بگیرد که برای اندازه گیری آن ساخته شده است . . . در آزمون های پیشرفت تحصیلی یک آزمون را وقتی روا می نامند که سوالات آن براساس آنچه تدریس شده است ، تهیه شوند و         هدف های آموزشی را بهتر منعکس کنند .
  2. اعتبار : یک آزمون تنها نباید چیزی را اندازه بگیرد که برای اندازه گیری آن ساخته شده است بلکه باید در اندازه گیری آن ثبات داشته باشد . آزمونی که در زمان های متفاوت نتایج  متفاوت را به بار آورد ، آزمون خوبی نخواهد بود . . .   به این ترتیب که بر اساس محتوا و هدف های معین یک سری سوال می نویسند و آن را با فاصله ی زمانی دو بار به یک گروه دانش آموز می دهند . . . . .
  3. کار آمدی  : کار آمدی مربوط به اجرا و تصحیح یک آزمون است که وقت معلم و شاگرد را در نظر می گیرد . آزمونی که به توضیحات طولانی و تفصیلی نیاز داشته باشد یا آزمونی که نمره گذاری آن ابهام تولید کند ، آزمون خوبی نخواهد بود .

برای دستیابی به مورد اول یعنی “روایی” آزمون مورد نظر مجبور شدیم برای هر فصل به طور جداگانه جدولی طراحی کنیم و در آن فقط از اصطلاحات همان بخش استفاده نماییم . برای “کارآمد” کردن آن سعی کردیم تعداد سوال های هر آزمون طوری باشد که به هر جواب صحیح یک نمره ی منطقی مانند  ۲۵/۰  ،  ۵/۰  یا  ۱  تعلق بگیرد . هم چنین برای تنظیم وقت امتحان برای بعضی از فصل ها بین دو تا سه جدول تهیه کردیم . ( پیوست شش و هفت )

برای “اعتبار بخشی” نیز در پایان سال تحصیلی دو آزمون را به صورت تکراری برگزار نمودیم که نتیجه ی نمرات آن پیوست گردیده است . ( پیوست هشت )

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

مراحل طراحی جدول ها :

  1. کلمه های سخت فصل را جدا کرده و روی کاعذ آوردیم .
  2. معنای مترادف ، تعریف یا راهنمای مناسبی برای دستیابی به کلمه مورد نظر نوشتیم.
  3. جدولی رسم نموده و اصطلاحات را در آن جای دادیم .
  4. پس از دسترسی به جدول تکمیل شده ی مورد نظر ، تعریف ها را تایپ و جدول طرح شده را در کنار آن قرار دادیم .
  5. پاسخ ها را از داخل جدول ها پاک کردیم .

در آخر به ازای هر فصل کتاب های زیست شناسی دوم و سوم تجربی حداقل یک جدول ، یا به دلیل حجم زیاد اصطلاحات دو تا سه جدول تهیه نمودیم .

 

پس از تایپ و تکثیر برگه ها به تعداد دانش آموزان ، نوبت به اجرای کار رسید . سه روش برای برگزاری امتحان در نظر گرفتیم و با پایان هر فصل از یک روش استفاده کردیم .

الف )  پس از پایان فصل ، یک جلسه آزمون تشریحی ، جلسه ی بعد امتحان جدول .

ب )   برگزاری هم زمان امتحان تشریحی و جدول پس از پایان فصل .

ج )   پس از پایان فصل ، یک جلسه امتحان جدول ، جلسه بعد امتحان تشریحی .

د )   برای اطمینان از کار آمد بودن شیوه ، امتحان جدول را برای  فصل های پنج تا یک کتاب         “زیست شناسی و آزمایشگاه ۲ ” برگزار کردیم اما از فصل  شش  به عنوان شاهد امتحان نگرفتیم . نمره ی امتحان دی ماه این دانش آموزان را که از فصل یک تا شش بود تجزیه وبررسی نمودیم . ( پیوست ۴/۹ )

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

93 − = 89