گزارش تخصصی معلم کلاس اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم کلاس اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی

گزارش تخصصی معلم کلاس اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۹  صفحه تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی گزارش تخصصی معلم کلاس اول بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی گزارش تخصصی معلم کلاس اول که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس اول قرار داد. گزارش تخصصی معلم کلاس اول نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول فروگزاری ننموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول را به همه شکل تأیید می کند.

سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس اول را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس اول به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده درمان مشکل اختلال در املانویسی دانش اموزم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

گردآوری اطلاعات و شواهد (۱)

 من همیشه در زمان امتحانات طبق توصیه ی آموزش و پرورش علی آبادکتول با مینا در خانه کار می کردم  ودر پی پیدا کردن راهکارهای مختلف واجرای آنها در جهت بهبود دیکته نویسی  و سایر دروس او بودم.

مشکل دیگری که این دانش آموز داشت : همانگونه که دربالا نیز ذکر کرده بودم بیش فعالی و به دنبال آن عدم تمرکز حواسش بود . مطالبی را که یاد می گرفت ناپایداربود و زود فراموش می کرد. زود خسته می شد و نمی توانست مانند دیگر بچه ها آزمون درسی را با دیگر دوستان و همکلاسیها و در زمان مقرر بدهد. به همین جهت باز درپی پیداکردن راهکارهایی شدم تا این مشکل را هر چه زودتر بتوانم به حد اقل برسانم . به همین جهت سعی کردم از روشها و نقطه نظرات مختلف استفاده کنم.

 از دیگر راهکارهایی که انجام دادم:

مصاحبه بامشاور، معلم و مدیر: با معلمش و مدیر صحبت کردم آن‌ها نیز از مشکل دیکته او ناراضی بودند و معلمش اظهار داشت با وجودی که از قبل متن دیکته را به صورت کوتاه مشخص می‌کنم و تأکید می‌کنم با دقت دیکته بنویسد انگیزه کافی ندارد و نتوانسته خود را به بقیه همکلاسی‌هایش برساند.

بررسی اسناد: پرونده تحصیلی و کارنامه‌اش را مدیر در اختیارم گذاشت آنها را بررسی کردم و دفتر کلاسی نمره‌ی درس دیکته نسبت به سایر همکلاسی‌هایش را نیز بررسی نمودم که نسبت به سایر همکلاسی ها نمره کمنری کسب کرده بود .

مصاحبه با اولیاء: در خانواده با والدینش صحبت کردم و آن‌ها بیان کردند دقت و علاقه کافی ندارد و نمره‌هایش افت دارد و به جای درس خواندن و درست نوشتن شروع به گریه می‌کند و می‌گوید اگر سخت بگیرید به مدرسه نمی‌روم و در همین سن ترک تحصیل می‌کنم.

مشاورین و صاحبنظران: با مشاوره در مورد مسئله مینا صحبت کردم و از ایشان راهنمایی خواستم و مرا در این زمینه راهنمایی کردند و تاکید نمودند چنانچه نمراتش در سایر دروس خوب باشد از لحاظ هوشی طبیعی است  البته لازم به ذکر است که این دانش آموز چون تمرکز کافی نداشت طبق توصیه ی دکتر مخصوصش و برگه ای که از سوی آموزش و پرورش داشت امتحانات او به صورت جداگانه گرفته می شد.

 باید در خارج از زمان آموزشی مقرر درمدرسه باز هم در خانه با مینا  کار می کردم و املا می گفتم .تا برایم مشخص شود مشکل دیکته نویسی‌اش از کجا نشأت گرفته است.

با بررسی غلط ‌های دیکته و فراوانی آن توانستم علت اصلی ضعف دیکته نویسی را بیابم.

به کتاب‌های اختلال دیکته نویسی، مقاله، پایان نامه و اینترنت نیز مراجعه کردم تا دلایل مشکل دیکته نویسی در دانش‌آموزان را بیابم که عمده‌ترین آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

الف) نارسا نویسی

ب)ضعف در حافظه‌ی دیداری

ج) ضعف در تمیز دیداری

د) حساسیت شنوایی

ه) عدم دقت و توجه

از سایر علل عوامل مؤثر در ضعف دیکته نویسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– دانش‌آموز مفهوم کلمه را نمی‌فهمد یا قبلاً نفهمیده آن را درست نمی‌نویسد.

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس اول قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

– معلم کلمات را درست تلفظ نمی‌کند.

– کمبود فضای آموزشی و نامناسب بودن محیط آموزشی

– متناسب نبودن متن دیکته از نظر (کمیت و مقدار) با سن و پایه تحصیلی دانش‌آموز

– وجود مشکلات روانی و عاطفی.

– معلم دیکته را با سرعت بالاتر از حد معمول می گیرد.

– بیقراری و تندخویی.

– فقر آموزش و عدم تسلط معلم به شیوه‌های مطلوب

– نشناختن حروف و قواعد.

تعریف املاء: املا به معنی جانشین ساختن صحیح صورت نوشتاری کلمات و حروف به جای صورت آوایی آن‌هاست.

اهداف درسی املا در دوره‌ی ابتدایی:

۱) آموزش نوشتن کلماتی که مورد احتیاج دانش‌آموزان است.

۲) ارزشیابی از آموخته‌های دانش‌آموز

۳) افزایش خزانه‌ی لغات دانش‌آموز.

) آموزش شیوه‌ی نگارش حروف و کلمات.

در یادگیری املا یک کلمه سه عامل مؤثر می‌باشد:

الف) شنیداری

ب) دیدن و تجسم ذهنی کلمه

ج) نوشتن کلمه

با توجه به این سه عامل زمانی دانش‌آموز کلمه را به درستی خواهد نوشت که آن کلمه را خوب بشنود و بتواند در ذهن خود تجسم کند و در نهایت کلمه را بنویسد.

بسیاری از کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری در پیوند دادن میان صدا و نماد دشواری دارند، آنان نمی‌توانند صداهایی را که می‌شنوند به حروف و کلمه تبدیل کنند، این کودکان در حافظه‌ی شنیداری، تشخیص شنوایی و به کار بردن تعمیم‌های رابطه صورت با املا برای هجی کلمه‌ها دشواری دارند.

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

+ 30 = 40