گزارش تخصصی آموزگاران فارسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی آموزگاران فارسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی

گزارش تخصصی آموزگاران فارسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۶  صفحه تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی گزارش تخصصی آموزگاران فارسی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی گزارش تخصصی آموزگاران فارسی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان گزارش تخصصی آموزگاران فارسی قرار داد. گزارش تخصصی آموزگاران فارسی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی را به همه شکل تأیید می کند.

سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران فارسی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران فارسی را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران فارسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکلات روانخوانی دانش آموزم با اختلالات یادگیری تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

ارائه راه حلها

   امیر در دقت مشکل داشت در تحلیل املایش متوجه شدم نقطه و سرکش و دندانه را اضافه یا کم می گذارد.بنابراین برای تقویت دقت، توجه و تمرکزش تمرینات زیر را انجام دادم.

۱-تصویری را در اختیارش قرار می دادم که باید او اختلافات با تصویر دیگر را که کپی آن بود مشخص می کرد.

۲-کلماتی در اختیارش قرار می دادم که در دندانه یا نقطه یا سرکش نقص داشتند واو باید نقص ها را پیدا می کرد.

۳-روی کارتهایی واژه هایی را ناقص می نوشتم و او باید کامل می کرد.

۴-متن های بی نقطه،بی سرکش و بی تشدیدی را در اختیارش می گذاشتم که او باید کامل می کرد.

۵-از فرمی موسوم به بوردن استفاده کردم که او باید علائم مورد نظر من را پیدا می کرد.

علاوه بر موارد فوق برای تقویت دقت امیر بازیهایی را هم اجرا کردم که باعث نشاط و ایجاد علاقه در او می شد.پرتاپ حلقه به سمت یک عروسک،پرتاپ توپ به سمت سبد و دارات بازیهایی بود که برای این منظور به کار می بردم.    منظور از ضعف حافظه شنوایی این است که دانش آموز واژه هایی را در دیکته نمی نویسد و امیر نیز چنین بود علاوه بر آن او در توالی شنیداری نیز مشکل داشت مثلاٌ “مادر” را “مارد” می نوشت. برای ترمیم این مشکلات روش های زیر را به کار بردم.

۱- به امیر دسته ای کلمه یا عدد می گفتم و او می بایست تکرار می کرد. هر بار به تعداد کلمات و اعداد اضافه می کردم.

۲- چند جمله را به امیر می گفتم و او باید تکرار می کرد. هر بار به تعدادجمله ها می افزودم.

۳- به امیر چند دستور می دادم و او باید دستورات را به ترتیب اجرا می کرد.

۴- از قوطی های حبوبات استفاده کردم. بدین صورت که تعدادی قوطی تدارک دیدم. داخل آنها مقداری حبوبات ریختم.امیر قوطی هارا تکان می داد تا صداهای آنها را بشنود. صداهای تولید شده را که        می شنید در مرحله ی بعد باید پاسخ می داد که این صدا مربوط به کدام ماده است ؟ مثلا قوطی ای که محتوی عدس بود با تکان دادن آن باید عنوان می کرد که صدای تولید شده مربوط به عدس یا حبوبات دیگر است.

۵-از صداهای ضبط شده حیوانات، اشیاء و کارهای روزانه استفاده کردم.

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی آموزگاران فارسی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

     مشکل در حافظه ی دیداری زمانی است که کودک به خوبی قادر نیست تصویر حرف مورد نظر را به خاطر بیاورد؛ مثلاً واژه ی “سطل” را به شکل “ستل” می نویسد. برای تقویت حافظه ی دیداری امیر باید خوب دیدن را به او آموزش می دادم .برای خوب دیدن باید قادر می بود چشمهایش را به جهت های مختلف به راحتی حرکت دهد. فعالیت های زیر را برای تمرین خوب دیدن امیر اجرا کردم.

الف- یک مداد را در وضعیت عمودی و دور از بدن او قرار می دادم وقتی مداد را حرکت می دادم او با چشمهایش آن را تعقیب می کرد.

ب- می بایست با نوک مداد دایره ای از چپ به راست برعکس در هوا رسم کند.

ج-یک توپ آویزان در کلاس را که به چپ وراست می رود با چشم و بدون حرکت سر تعقیب کند.

این تمرینات چون خسته کننده بودند به همراه تمرینات دیگر انجام می شد و زمان کمی به آن اختصاص می دادم اما به منظور ترمیم حافظه ی دیداری تمرینهای زیر را انجام دادم.

۱- اشیاء ،تصاویر،حروف و کلماتی را به امیر نشان می دادم سپس پنهان می کردم و او باید بازگو       می کرد.گاهی اشیاء را جابجا می کردم و او می بایستی شیء جابجا شده را حدس می زد. تعدادی تصویر در مقابل چشمان او ردیف می کردم ، سپس با پوشاندن آن تصاویر از او می خواستم که بگوید چه تصاویری را دیده است؟ در اینجا لازم بود حتما ترتیب رعایت شود. در مرحله ی بعدی از او می خواستم رویش را برگرداند، آن وقت ترتیب تصاویر ردیف شده را به هم می زدم و از او می خواستم که بگوید جای کدام تصویر عوض شده است؟

۲-از کارتهای پومین استفاده کردم.

۳-امیر را تشویق می کردم در هوا بنویسد.

۴-لیستهایی از کلمات هم خانواده،غیرمرتبط،خوراکی و اشیاء در اختیارش قرار می دادم.او بعد از چند ثانیه توجه و تمرکز روی آنها بایستی پشت به لیست نامها را می گفت.با تمرینهای مکرر او قادر می شد تعدادی بیشتری از کلمات هر لیست را به ذهن بسپارد.

۵-تصویری را در معرض دید امیر قرار می دادم و بعد از پنهان کردن او می بایست جزئیات تصویر را بازگو می کرد.

۶- از بازی با چوب کبریتها استفاده کردم، بدین گونه که تعدادی تصویر در اختیار او قرار می دادم و از او می خواستم با استفاده از چوب کبریتها اشکالی را که در صفحه می بیند درست کند. در مرحله ی بعد اشکال در مقابل دید او قرار نداشت و او باید با استفاده از حافظه ی خود تلاش می کرد و شکلها را دوباره می ساخت.

۷-امیر از روی کادرهای رنگی تدارک دیده شده روی زمین حرکت می کرد سپس با کمک کارتهای رنگی که در اختیارش می گذاشتم الگوی زمین را کپی می کرد.

     به منظور تقویت ادراک دیداری امیر روش کار من به اشکال زیر بود:

۱- جعبه ای که اشیاء مختلفی درون آن قرار داده می شد تدارک دیدم. ابتدا هر شیء را می دید سپس لمس می کرد آنگاه درون جعبه می گذاشت در مرحله بعد او با دست کردن در جعبه و برداشتن هر وسیله بدون دیدن باید نامش را می گفت یا گاهی شیء مورد نظر من را باید از جعبه بیرون می آورد.

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی آموزگاران فارسی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

28 − 19 =