کنش پژوهی معلم اول دبستان افزایش میزان علاقه مندی دانش‌آموزان پایه اول به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن

کنش پژوهی معلم اول دبستان افزایش میزان علاقه مندی دانش‌آموزان  پایه اول  به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن با فرمت word و با امکان ویرایش

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی کنش پژوهی معلم اول دبستان بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی کنش پژوهی معلم اول دبستان که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان کنش پژوهی معلم اول دبستان  قرار داد. کنش پژوهی معلم اول دبستان نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان فروگزاری ننموده است و محتویات فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان را به همه شکل تایید می کند. سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود کنش پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی معلم اول دبستان بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی درس مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان کنش پژوهی معلم اول دبستان قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

قسمتی از این مجموعه

بیان مسئله

در هنگام پرداختن به مباحث قرآنی، شایسته است که ابتدا بدانیم ، خود قرآن درباره خود چه می گوید؟ و یا خویشتن را چگونه معرفی می کند؟ از این رو، اولین نکته ای که قرآن در این زمینه بدان اشاره می نماید آن است که ، این کلمات و عبارات سخن خداست. نکته دوم آن که ، قرآن وظیفه خود را هدایت انسان ها و بیرون آوردن آنها از تاریکی ها به سوی نور می داند. (مطهری ، ۱۳۷۱ : ۳۳) آن جا که به صراحت می فرماید : « این قرآن کتابی است که ما به تو فرستادیم تا مردم را به امر خدا از تاریکی ها به سوی نور رهنمون شوی.» (سوره ابراهیم/ ۱) بر این اساس ، آشنایی با قرآن نه تنها آشنایی با کلام خداست، که این آشنایی ، شاهراه رهایی از تاریکی جهت رسیدن به نور و روشنایی ست. حال چنانچه طلیعه آشنایی افراد با این کتاب آسمانی و ایجاد علاقه مندی به آن ، از همان دوران کودکی و خردسالی همراه باشد ، پیدایش صفات عالیه در انسان ، بسیار سریع تر روی داده و دوام و بقای آن نیز در روش و منش آنان بیش تر و پایدار تر خواهد بود. زیرا به فرموده ی حضرت علی(ع) ، یادگیری علم و دانش [ به ویژه علوم قرآنی ] در دوران کودکی ، هم چون ایجاد نقش بر روی سنگ است. (حیدری ابهری ،۱۳۸۷ : ۴۰) با توجه به مطالب یاد شده ، آشکار می گردد که نقش و جایگاه درس قرآن در تربیت کودکان ، به ویژه دانش‌آموزان پایه اول دبستان ، به چه میزان دارای اهمیت است. اما سؤال مهمی که مطرح می باشد آن است که، چرا در برخی از مدارس ، دانش‌آموزان به درس قرآن بسیار علاقه مندند ! اما در برخی دیگر از مدارس ، چنین علاقه ای از خود نشان نمی دهند ؟ چرا در بعضی از آموزشگاه ها معلمان و مربیان در تدریس قرآن به دانش‌آموزان موفق اند؟ اما در بعضی دیگر از آموزشگاه ها، موفقیت چندانی در این زمینه مشاهده نمی شود؟ به راستی دلیل این موفقیت ها و ناکامی ها چیست؟ و عوامل آن کدامند؟ به گواه برخی از پژوهشگران ، هم چون بنی حسن (۱۳۸۵) که در تحقیقی ضمن بررسی علل مهجوریت قرآن در بعضی از مدارس قم ، به این واقعیت تلخ اشاره دارد که هنوز، معلّمان در خصوص استفاده از روش های گوناگون به ویژه جنبه های هنری در آموزش قرآن، مهارت کافی را ندارند! هنوز در مدارس ، منابع مالی کافی به تهیه وسایل آموزشی و کمک آموزشی درس قرآن، اختصاص داده نمی شود!

تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل کنش پژوهی معلم اول دبستان را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

90 − = 86