کنش پژوهی دبیران جغرافیا جذاب کردن درس جغرافیا برای خود و دانش آموزان با شیوه تدریس نوین

کنش پژوهی دبیران جغرافیا جذاب کردن درس جغرافیا برای خود و دانش آموزان با شیوه تدریس نوین با فرمت word و با امکان ویرایش نمونه ای کامل جهت ارائه به کارکنان آموزش و پرورش

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته دبیری  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی کنش پژوهی دبیران جغرافیا بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی کنش پژوهی دبیران جغرافیا که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان کنش پژوهی دبیران جغرافیا  قرار داد. کنش پژوهی دبیران جغرافیا نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا فروگزاری ننموده است و محتویات فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا را به همه شکل تایید می کند. سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود کنش پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی دبیران جغرافیا بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

قسمتی از این مجموعه

بیان مساله

مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال (اول ودوم ) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات خود را در قالب نظرا ت ، انتقادات و پیشنهادات  در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزان سال دوم انسانی  که جغرافیا درس تخصصی آنان می باشد نسبت به رشته تجربی وریاضی علاقه کمتری نشان می دهند  ونمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.

–  چرا دانش آموزان به درس جغرافیا علاقه چندانی ندارند؟

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان کنش پژوهی دبیران جغرافیا قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

–  آیا شیوه تدریس بنده یا  دبیران سال های قبل سبب بی انگیزه نمودن آنها به درس جغرافیا شده است؟

–  عدم آشنایی دانش آموزان به نحوه  ی مطالعه این درس ،سبب بی علاقگی آنها به این درس شده است ؟

–  عدم توجه به ارزشیابی  های مستمر وتکوینی در یادگیری درس جغرافیا تاثیر داشته است ؟ –  عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی درتدریس توسط دبیران موثر بوده است ؟

–  چگونه می توان دانش آموزان را به درس جغرافیا علاقه مند سازم؟

اینها سوالاتی بودند که باید پاسخ آنهارا پیدا کرده وراهکارهای مناسب برای آنها پیدا می کردم. ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی – یادگیری است. همه دست اندرکاران امور آموزشی وتربیتی با کلمه ارزشیابی  و امتحان آشنایی دارند . اگر بگوییم که ارزشیابی حلقه مفقوده یادگیری محسوب می شود زیاد به خطا نرفته ایم چرا که از یک نظر ارزشیابی آخرین حلقه از فعالیت های آموزشی معلم وبرنامه درسی محسوب می شود واز نظر دیگر ارزشیابی در روش های فعال تدریس جغرافیا باید مقدم واستمرار دهنده برنامه های درسی وفرایند تدریس شمرده شود.  همه گمان می کنند که ارزشیابی مخصوص اندازه گیری دانش ها ومهارت ها ی دانش آموزان از مطالب مطرح شده در کلاس درس است در حالی که ارزشیابی باید شامل برنامه درسی وفعالیت های معلم در کلاس ونحوه  تدریس وی نیز می باشد وبه عنوان ابزاری برای درک نقایص برنامه وروند تدریس ویادگیری دانش آموز به کار رود.حال می توان گفت که ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی – یادگیری است وجدا از آن ودر انتهای آن قرار نمی گیرد.

تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا را از این بخش خریداری نمایید

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل کنش پژوهی دبیران جغرافیا را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

− 2 = 2