نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم در قالب word و قابل ویرایش، بهترین نمونه در فضای مجازی

نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۳ صفحه تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی قرار داد. نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی را به همه شکل تأیید می کند.

سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است. در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است. تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی را تأیید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود یادگیری و محفوظات اصطلاحات زیست شناسی در دانش آموزانم تهیه شده توسط تیم دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی قطعاً استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

گرد آوری اطلاعات ( شواهد ۱ ) :

من در طول سال های خدمت خود بارها با کلمات عجیبی که زاییده ی ذهن دانش آموز است و به جای اصطلاحات اصلی توسط دانش آموز نوشته شده بود ، برخورد کرده و دریافتم که آن ها کلمات    زیست شناسی را به سختی و به اشتباه حفظ می کنند . چند نمونه از این اشتباهات را به عنوان نمونه   آورده ام .

به طور مثال یکی از دانش آموزان کلاس دوم تجربی اصطلاح  ” آدنوزین تری فسفات ”  را              اتمسفر تری فسفر  ، دیگری ” سانترومر” را سانتی متر  و یکی دیگر “کروموزوم” را  کروموزون  نوشته بود .

این اشتباهات گاهی چنان در ذهن افراد عمیق می شود که حتی در زبان محاوره ای آنها نیز به کار می رود و زمانی چهره نامطلوب خود را نشان می دهد که فردی تحصیل کرده با  داشتن پست و مقام چشم گیر ، آن را به کار برد  .

برای اطلاع از نظر همکاران خود ، پرسش نامه ای تهیه نموده و در دوره ی ضمن خدمت به صورت تصادفی به تعدادی از دبیران زیست شناسی دادم .

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

بررسی این پرسش نامه ها  نشان داد که از نظر دبیران ، در گستره ی درس زیست شناسی بیشترین مشکل که گریبان گیر دانش آموزان می شود حفظ کلمات و اصطلاحات است . هم چنین نزدیک به ۵۰% دبیران دانش آموزانی داشته اند که به علت حفظ نکردن اصطلاحات ، نمره نامطلوبی به دست آورده اند . به اعتقاد آنها  بیشترین  مشکلات  دانش آموزان به یاد نیاوردن شکل صحیح کلمه یا  تغییر املای آنها و در نهایت  مشابه نویسی است( ۸۶% ) .

پاسخ دانش آموزان به سوالات پرسش نامه ی دو که در پایان سال تحصیلی بین آنان توزیع گردید نشانگر آن بود که حفظ کلمات و اصطلاحات برایشان مشکل بوده است . با آمار گیری از این    پرسش نامه ، ۵۱% درصد از دانش آموزان خاطر نشان کرده اند که میزان مشکل آنها در به خاطر سپردن اصطلاحات زیست شناسی ، از متوسط تا بسیار زیاد است.

با توجه به حجم زیاد مطالب کتاب و فرصت محدودی که دبیر برای تدریس در اختیار دارد ، کارآمدترین شیوه برای وادار کردن دانش آموزان به حفظ اصطلاحات استفاده از ارزشیابی مستمر است . من نیز تمام توجه خود را بر انجام صحیح این روش متمرکز کردم .

« ارزیابی یک بخش واقعا حیاتی در حیطه ی کاری هر معلمی است و هر آموزگاری به واسطه ی آن می تواند تاثیر کلیدی بر روش های پیشرفت دانش آموزان خود بر جای گذارد . »

” احمد شریفان ”  می گوید : « سنجش و ارزشیابی برای دانش آموزان باید به عنوان بخش هدایت و تنظیم کننده ی زندگی در کلاس درس تلقی شود نه بخشی از فرایند یاد گیری _ یاد دهی که ، رخدادی ترسناک و فشار آور به شمار آید به این ترتیب ، برای پیشرفت دانش آموزان ، آنان به آگاهی از قوت ها و          ضعف هایشان نیاز دارند تا کارها و فعالیت هایشان را بهبود بخشند . »

از آنجا که روش های سنتی ارزشیابی معمولا با ایجاد اضطراب در دانش آموزان همراه است باید از شیوه ای نوین و جذاب استفاده می کردیم که در عین حال توانایی آزمودن حجم  وسیعی از اصطلاحات را  به صورت یک جا داشته باشد .

در این راستا توجه من به سوی جدول کلمات متقاطع جلب شد ، نوعی سرگرمی آموزشی که فرد در موقع حل آن هم احساس لذت می کند ، هم یاد می گیرد و هم آموخته های خود را به نمایش می گذارد .       تا کنون استفاده از جدول کلمات متقاطع در سطح آموزش و پرورش کشور محدود به پیک ها ، برخی     Cd های آموزشی و انتهای برخی از فصل های کتاب های درسی در حد خود آزمایی و تکلیف منزل بوده است که هیچ کدام به صورت تخصصی طراحی نشده اند . جستجو های فراوان برای یافتن پیشینه ی تحقیقاتی و کاربرد های جدی در این زمینه به نتیجه نرسید ، بنابر این باید خودم آستین ها را بالا می زدم و برای اولین بار شیوه ی ارزشیابی به روش جدول کلمات متقاطع را به اجرا در می آوردم .

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

24 − = 19