اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی با موضوع چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم

اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم با فرمت word و با امکان ویرایش بهترین نمونه

اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی با موضوع چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

یک بار دیگر سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی  قرار داد. اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی را به همه شکل تایید می کند. سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ادبیات   را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

و شیوه های بهبود مهارت تفکر خلاق را در کلاس درسم به اجرا در بیاورم تا فراگیرانم بتوانند نوشته های خلاقی را روی کاغذ بیاورند و به کلاس ارائه کنند.

این موضوع ابتدا مرا نگران کرد ولی من تصمیم گرفتم که این مشکل دانش اموزانم را علت یابی و حل کنم. از انجایی که در ترم آخردانشگاه  درسی به نام اقدام پژوهی ارائه شده فرصت را مناسب دانستم تا آموخته های  نظری کلاس های دانشگاه را در کلاس درسم عملی کنم.

در جریان کلاس مسئله ای را که با آن مواجه بودم مطرح کردم و اتفاقا یکی از دوستانم که مشغول تدریس در پایه سوم راهنمایی می باشد با من هم نظر شد و اظهار کرد که او هم مثل من با این مشکل رو به رو است. یکم قوت قلب گرفتم و عزمم جدی تر شد تا این مسئله را بتوانم به نحو احسن علت یابی کنم. با بیان مسئله برای استاد و مشورت با ایشان  تصمیم گرفتیم که به اصطلاح با یک تیر دو نشون بزنیم. یعنی با توجه به این که در این ترم درس اقدام پژوهی داریم بر آن شدیم که هدف مشترکمان را دنبال کنیم تا هم فعالیت عملی اقدام پژوهی را به نحو احسن انجام بدهیم وهم قدمی در راستای رفع مشکل دانش آموزانمان در کلاس برداریم.

هم چنین باتوجه به اظهارات دانش آموزان در بسیاری مدارس از ساعت انشا برای جبران سایر دروس استفاده می شود و این امر نشانگر اهمیت ندادن به آن است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  خلاقیت

پیشگفتار در رابطه با  خلاقیت 

مقدمه  موضوع در رابطه با خلاقیت 

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

شناسایی مسئله در رابطه با  خلاقیت 

توصیف وضع موجود

اینجانب ………… ، دبیر ادبیات فارسی ،  دارای …………………. ، مدت ……..سال است که در خدمت سازمان مقدس آموزش وپرورش مشغول تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستم . مدرسه تثبیتی من در سال …….آموزشگاه راهنمایی …………… واقع در شهرستان …………… می باشد .

پس از چند جلسه تدریس در درس انشا پایه سوم راهنمایی  به این نتیجه رسیدیم که در طول سالهای گذشته به درس انشا اهمیتی داده نشده بود زیرا دانش آموزان به آسانی نمی توانستند بنویسند و افکار خود را بیان نمایند و درس انشا برای آنها جذابیتی نداشت . نارسایی حتی بر نحوه ی پاسخ دادن آنها در دروس کتبی نیز اثر گذاشته بود.

همچنین بارها در کلاس درس و به خصوص درساعت انشا و در جریان حل تمارین ،مخصوصا قسمت هایی از کتاب کار فارسی که نیاز به تفکر و خلاقیت دارد متوجه شدم دانش اموزانم با مشکل رو به رو می شوند. کلاس انشا سرد و بی روح بود و اغلب نوشته های فراگیرانم کلیشه ای و تکراری بودند.هم چنین در نوشتن موضوعاتی واگرایی که برای انشا در جریان کلاس انشا ارائه می کردم متوجه شدم که تعدادی از آنها در این امر مشکل دارند یا اینکه فقط پاسخ های تکراری را بیان می کنند. بارها پیش امده که پاسخ های تعداد زیادی از آنها به مسائلی که نیاز به تفکر و خلاقیت دارد شبیه به هم و تکراری هستندو به رو نویسی از روی  تعداد محدودی  از بچه ها روی می آورند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی حاصل زحمات گروه تخصصی سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

نتیجه گیری در رابطه با خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

پیشنهادات در رابطه با خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با خلاقیت تهیه شده توسط گروه دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش

با توجه به آنچه بیان گردید سایت دانلود فایل پژوهی معلمان آموزش و پرورش  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی را از این بخش خریداری نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات راهنمایی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

*

47 − 46 =