پرسشنامه اعتماد سازمانی جدید و به روز ترین نمونه ی امسال

. دریافت پرسشنامه استاندارد اعتماد سازمانی همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss  پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد اعتماد سازمانی سال ۹۹

با توجه به آنچه که ملاحظه می فرمایید ، فایل آموزشی پرسشنامه اعتماد سازمانی بوسیله نظر شخصی و تجربه همکاران ما در سایت طرح جابر آموزش و پرورش و به منظور الگو برداری و مشاوره خدمت شما عزیزان ارائه شده است. ما امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و ارائه تجربیات خود تا حد زیادی الگویی را برای راهنمایی شما عزیزان محیا کرده باشیم.امیدواریم شما عزیزان در راستای اهداف آموزشی خود از فایل آموزشی پرسشنامه اعتماد سازمانی که در این سایت با تکیه بر تجربیات شخصی تهیه شده است بتوانید بهره و رضایت کافی را داشته باشید.

پرسشنامه استاندارد اعتماد سازمانی  شامل  ۱۶گویه و دارای ابعاد درستی و صداقت ،قابلیت اتکا،شایستگی،تعهد سازمانی می باشد.

مولفه های پرسشنامه

ابعاد

سوالات

درستی و صداقت

۱-۴

قابلیت اتکا

۵-۹

شایستگی

۱۰-۱۳

هم اکنون سایت طرح جابر آموزش و پرورش نمونه فایلی را جهت مشاوره و راهنمایی شما عزیزان با عنوان پرسشنامه اعتماد سازمانی قرار داده است. این فایل نمونه ای از فایل حاضر است که توسط طرح جابر آموزش و پرورش جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم طرح جابر آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را نموده است که بتواند فایلی را در جهت راهنمایی و مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امیدواریم بتوانید از این فایل استفاده لازم را ببرید و در صورت عدم رضایت ما را در جریان بگذارید.

تعهد سازمانی

۱۴-۱۶

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

اعتماد به معنی داشتن اطمینان به نیات و اعمال دیگران است و عاملی کلیدی در روابط متقابل نوین به شمار م یرود. اعتماد به سازمان، در دست یابی به اهداف آن نقش مهمی دارد. آزبرن بیان می کند، پیچیدگی و نداشتن اطمینان ذاتی در ماهیت کسب و کار امروزی و حجم همکاری های متقابل، اثربخشی روابط کاری را پیچیده کرده است(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامهپرسشنامه اعتماد سازمانی۰

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل)  با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است که به ترتیب زیر می باشد.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

با عنایت به مسائل فوق بانک فایل آموزشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل پرسشنامه اعتماد سازمانی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سرران محترم می توانید فایل پرسشنامه اعتماد سازمانی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!